شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دعا کردم

دعا کردم 
خدایا به زندانیان بال بده 
یادم رفت
 این‌جا پرنده‌ها را
 شکار می‌ کنند

عبدالملک خُرمالی

شعرها

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

فریاد ناصری

میدان

میدان

رضا ترنیان

همه‌چيز از یک دعوتنامه شروع شد

همه‌چيز از یک دعوتنامه شروع شد

مجتبی هژبری

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی