کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۸۲، فسا

مجموعه شعر (اعتراف جاری یک رود)

از آیه‌های گم‌شده در دست‌های رود

 از آیه‌های گم‌شده در دست‌های رود
تا قصه‌ی سیاه یکی‌بود و او نبود
پشت نگاه  گنبد افسرده‌ی کبود...
/از چی بگم صدام به کجا می‌رسه رفیق؟
توی کدوم اقامه خدا می‌رسه رفیق؟/
سر‌‌داده‌ام به درد سری سخت و اشتباه
با واژه‌های بد‌دهن و  لَخت و اشتباه
هی راه می‌شوم  که تو خوشبخت و‌... اشتباه
/شاید مسیر روشن ما از سیاهیه
تو ذهن حوض خالی من نقش ماهیه/
لبخند می‌زنی و لبت را شکسته‌اند
از خس‌خس گلوی تو انگار خسته‌اند
این شهر را به جوخه‌ی پاییز بسته‌اند...
/اما تو سبز باش و دوباره بهار باش
رو ریل نا امیدی  قلبم قطار باش!/
با من قدم بزن وسط خواب آسمان
پرواز کن به مقصد بی‌تاب آسمان
تا ماه را بگیرمت از آب آسمان
/می‌خوام ستاره‌هارو با چشمات نگا کنم
باید تورو میون همین شعر جا‌‌کنم‌!!/
 من را ببوس و  در خفقان تنم برقص
با خنده‌های زخمی پیراهنم برقص
در باغ زرد و بی‌ثمر دامنم برقص
/خستم از این وَوَزنِ غم‌انگیز له‌شدن
گیجم پر از تتن تت تن تن تتن تتن/
سگ پرسه‌های تشنگی‌ام در کویر مست
همراه با اقامه‌ی قد قام... پیر مست
دارم تلو‌تلو وسط این ضمیر مست...
/پر کن جنونمو که به بن‌بست می‌رسم
به آخرین نماز خودم مست میرسم

فاطمه شمس