شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

های‌ت آرام از شیشه محو می‌شود

های‌ت 
‎                                      آرام
‎                                      از شیشه محو می‌شود 
‎                من 
‎                یخ را بر آتش می‌اندازم
‎          با دستت نور را که سد می‌کنی  
‎                                              سرخ می‌شود  
‎                                        دست تو سرخ نیست
‎                               دست تو با نور سرخ می‌شود
‎                               ترس نرفتن را زیبا می‌کند
‎                                         که آن‌که رفته  
‎                                              گوشی رفته‌تر دارد 
‎                                         جای گوش رفته 
‎                                               بر شیشه 
                                     نمی‌رود

نازنین آیگانی

تک نگاری

شعرها

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی

سه شعر از میثم مهر نیا

سه شعر از میثم مهر نیا

میثم مهرنیا

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر

مهستی حسینی