شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پازل

تقدیم به پوریا سوری


... چشم
از جانب
جان‌پاره‌ها
نمی‌کِشم؛
گوش
از صداهای سوخته...
با اشاره‌ی انگشت
دیواری 
درست شد
زیباتر از ذوق؛
الفبایی
نقش بست
عجیب‌تر از عشق؛
بازاری
برپا گردید
که ماه را
مجانی می‌فروشند؛
چشم
باز کن،
سر بچرخان،
گوش
فرا‌ده،
در دوردست

فیروز محمدخانی

شعرها

روی تخته بزرگ می نویسد A

روی تخته بزرگ می نویسد A

شهریار خسروی

این بار برای خودم می‌نویسم

این بار برای خودم می‌نویسم

مرتضی بخشایش

کلایه

کلایه

حامد بشارتی

سربازها رفتند

سربازها رفتند

وجیهه نوزادی

ویدئو

شعر جهان در وزن دنیا

شعر جهان در وزن دنیا

علی مسعودی‌نیا

دلم به بوی تو آغشته است

دلم به بوی تو آغشته است

محمد شمس لنگرودی