کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۹، مرند.

تانیش گلیردی

تانیش گلیردی
گؤزلری 
هانسی تاکسی‌نین گوزگوسونده
گؤرموشدوم
هوروت هوروت باخیردی
باخمیردی چیراقلارا
ناغیلین اورتاسیندا اولسادا
بو دؤنه بیر پیشیگین گؤزلریندن باشلاندی
بلكه ده قورتولدو
قاچیردی دالیمیزجا
پولیس
قاچیردی سئوگیه ساری
قیرمیز چیراق دا توتا بیلمیردی
هئچ بیرینی
_ بیریمیزی
بلکه ده سئویشمیشدیم بیرینله
سوروجو، پولیس، نم هانکیسیلا..
تانیش گلیردی گؤزلری
سوروجو قاچیردی
پولیس قاچیردی
و نم هانکیسیلا 
اؤپوشوردوم تاکسی‌دا
یومولوردو
_پیشیک
گؤزلری
بو ناغیلین پرونده سی_
اوستومه
یاخیلمیشدی
قان
باخیشلاری...

ناغیل باشلانمامیش قورتولمامیشدی دا
آردینی
آیاقلاریملا آددیملامالی ایدیم!

فائضه بهادری