صدای آمدنت بر قابِ شکسته
میتپد
تراشهی جیغهایم
بر دیوارِ وَرَمکرده پاشیده میشود
تکهتکههای رفتوآمدمان
گردوغبار بهپا میکند
اتاق را بازسازی میکنم
بر قابِ متحرک
بهسوی آغوشت میدوم.
متولد ۱۳۷۱، برازجان.
مجموعهی منتشرشده:
«زندان ماهیها در خیابان بهار»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
صدای آمدنت بر قابِ شکسته
میتپد
تراشهی جیغهایم
بر دیوارِ وَرَمکرده پاشیده میشود
تکهتکههای رفتوآمدمان
گردوغبار بهپا میکند
اتاق را بازسازی میکنم
بر قابِ متحرک
بهسوی آغوشت میدوم.