شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

زن ، آتش فکر

                                                *به ماهِ شکسته*
                                               *مادرم طوبا*
زن ، آتش فکر
زن ، نگاهش تب داشت

در بغضْ تنیده
حرف ها با شب داشت

تا صبح
زمان شکست
تا صبح نشست

تا صبح زنی نام مرا بر لب داشت

ایرج زبردست

شعرها

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

محمود بهرامی

 از امید و ناامیدی

از امید و ناامیدی

عبدالعلی عظیمی

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی