شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خدا به‌خیر کند 

خدا به‌خیر کند 
این  زیبایی 
کار دست من خواهد داد. 

سر صبح 
این همه کفتر 
روی بام تو 
چه می کنند.

غلامحسین چهکندی‌نژاد

تک نگاری

شعرها

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

سیده تکتم حسینی

رؤیای پلنگ

رؤیای پلنگ

علیرضا آبیز

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

مریم حسین‌زاده

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی