شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چهار طرح از یک روایت

یک:
درخت‌ها!
رخت‌آویز فصل‌هایند
آلات موسیقی باد
کندوهای غبارند.

دو:
ابرها!
بازوهای آسمانند
ریسمان‌هایی را به زمین می‌فرستند
تا بهار را از جهان دیگری بیاورند.

سه:
آذرخش!
جرقه‌ی سم اسبی‌ست
آن سوی ابرها
رعد شیهه‌ی اوست
و رنگین‌کمان یالش، آن‌گاه که آرام می‌گیرد.

چهار:
کوچ!
بخیه‌ی آسمان است
با سرانگشت دخترانی که ما آن‌ها را به اشتباه فصل‌ها می‌نامیم.

ارسلان باقری

تک نگاری

حصر خانگی

حصر خانگی

علی باباچاهی

شعرها

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

علیرضا جهانشاهی

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

هادی خور شاهیان

من که کسی بویی نبرد از چند و چونم

من که کسی بویی نبرد از چند و چونم

کبری موسوی‌قهفرخی

ویدئو