شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ساز، گریه می‌کند

ساز، گریه می‌کند
گوش کنید
صدای هلهله می‌آید
دستمال‌های رنگی‌تان را
در گلاب بزنید
در هوا بچرخانید
می‌بینید
و تنم
چه تبسم‌زنان دور می‌شود
می‌بینید؟

طاهره پرنیان

تک نگاری

شعرها

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

گاز

گاز

مجتبی ویسی

 قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

آیدا دانشمندی

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر