کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۵، شیراز.

می‌خواست بمیرد

می‌خواست بمیرد
 کنار پیراهن باغچه‌اش 
از شما چه پنهان 
شاید تا‌به‌حال مرده باشد
کسی چه می‌داند
در مرگ خود هم آمده بود 
با کراوات و ادکلن 
شاید می‌خواست تف‌کند به کسی
خدا کند تو نباشی

عبدالله آهار