شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جریبِ زمان‌های من است

جریبِ زمان‌های من است
شاخه می‌گیرد
یکی سبز/ یکی نازک 
کُنارِ روزهات از شاخه می‌افتد
نامم نامت را صدا می‌زند. 

فرحناز عباسی

شعرها

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده

با جامی برکف 

با جامی برکف 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

میدان

میدان

رضا ترنیان