کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1354، اصفهان.
مجموعه‌ی منتشرشده: «انار و پیامبر»

منتظري كه در بگشايي


منتظري كه در بگشايي
ساعت كش مي‌‌آيد
در مي‌زند
مي‌دوي
موهايت جيغ مي‌كشند
آن كه روبه‌رويت ايستاده 
فقط زنگ را اشتباه زده است.
 

محمدجواد هاشمی