شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نام سرخ: من

آرام دارد روز 
می‌گویم: دوام می‌آوریم 
خیزابی از کلمات در دوردست پیداست
و زمینهْ تکرار می‌شود:
زاغی در پهنه‌ی آبی 
صنوبری از حاشیه‌ی دفتر 
زیبارویی بر دریچه‌ی ایوان 

در‌هم می‌پیچند خاطره و خیال
در ازدحام 
در بوی رنگ غلیظ تپه‌ماهورها 

درختچه‌ی آتش به سخن در‌می‌آید بر گلدان خشک 
زمستان را در خود پذیرا می‌شود 
و می‌افسُرَد.
خیزاب فرو می‌نشیند

روزبه آغاجری

تک نگاری

بر بام گردباد

بر بام گردباد

مهدی خطیبی

شجریان و شعر

شجریان و شعر

طاها افشین

شعرها

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

یک دو سه پیش خودش ثانیه‌ها را که شمرد 

علیرضا کیانی

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی