مست از عطر كدام یك از مادگان گله
در كدام بهار
با كدام خاطره شاخبهشاخ شده؟
هراس كدام پلنگ نزدیك
شوق كدام چشمهی دور
در شیشهی چشمهاش میدرخشد؟
به كجا خیره مانده سالها
سر گوزن به دار آویخته بر دیوار؟
متولد ۱۳۴۵، تهران.
مجموعههای منتشرشده:
«عاشقانههای پستی»،«شبنامه» و ...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
مست از عطر كدام یك از مادگان گله
در كدام بهار
با كدام خاطره شاخبهشاخ شده؟
هراس كدام پلنگ نزدیك
شوق كدام چشمهی دور
در شیشهی چشمهاش میدرخشد؟
به كجا خیره مانده سالها
سر گوزن به دار آویخته بر دیوار؟