شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اهتزاز

بر تپه‌ي مرزي
در نقطه‌ی صفر
سربازان خفته‌اند
من و هم‌قطاران شهيد
در برجك نگهباني
بيدارباش پاس مي‌دهيم
تا پرواز پشه‌اي
خوابشان را نياشوبد
پرچم 
ايستاده در گرما
تا پگاهان
ما را باد مي‌زند
*
فرسنگ‌ها  آن‌سوتر
در پايتخت
در اتاق جنگ
دور از من و هم‌قطاران شهيد
سران
بيدارباش نقشه مي‌كشند
تا خوابمان را بياشوبند
پرچم
ايستاده بر ميز
در كوران كولر
تا پگاهان به‌خود مي‌لرزد.

محمد مستقیمی

شعرها

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد

بمب

بمب

بکتاش آبتین

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مهدی آقازاده

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی