اندوهم باریست
که روی دوش تو افتاده
جعبههای چایی
که خستگی را در نمیکنند
باکس سیگاری
که در دلم دود میشود
اندوهم
سوزیست
که در لباس کُردی تو میپیچد
وقت پیچیدنت
از پیچ کوهی
به پیچی دیگر
متولد ۱۳۶۷، کرمانشاه.
مجموعههای منتشر شده:
«تنها مرگ زندگی میکند»، «زمین گرفتگی»، «کوه صدایم را پس نمی دهد»، «یورتمه در دشت دلتنگی» و …
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
اندوهم باریست
که روی دوش تو افتاده
جعبههای چایی
که خستگی را در نمیکنند
باکس سیگاری
که در دلم دود میشود
اندوهم
سوزیست
که در لباس کُردی تو میپیچد
وقت پیچیدنت
از پیچ کوهی
به پیچی دیگر