شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دارد باران می‌آید

دارد باران می‌آید
قطره قطره
از کنار پنجره‌ی انباری هم
چکه می‌کند
همین دیگر
خبر خاصی نیست

علی صادقی

شعرها

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار

 خواب تمام نمی‌شود

خواب تمام نمی‌شود

مهدی اکبری فر

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین

ویدئو