کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1356، کهگیلویه و بویراحمد. مجموعه‌های منتشر شده: 
«عکس ناتمام»، «معشوقه‌های من»، «اکنون پیکره‌ای از  اخگر»  و...

 

شکافت فضا و من افتادم

شکافت فضا و من افتادم در پیچ‌های خطرناک. زمان انگار دگرگونه گشت و نماها نماهایی دگر شد (باید شمال شرق دنیا را چنان بلرزانم که... میزی را از میانه دو‌نیم می‌کنم) می‌گذارم که میلی پیش براندم و چنگله‌ای بربایدم. من، خیالی گم در جهت‌ها، گم-گشته‌ای در زمان‌ها. به نبش‌ها بند کنید مرا. و جز آب گرم ظهرانه چیزی به من ندهید.
 

باقر یگانه