کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1322، ساکن گیلان. مجموعه‌های منتشر شده: 
«سه‌بار می‌گویم گل سرخ»، «گلی اما آفتابگردان» و...

 

سوک

یک کاس‌برگ      با ساقه‌ی تکیده
تنها یک کاس‌برگِ تنها
                      با ساقه‌ی تکیده
به گمانم   باید گل سرخ باشد
                     آمده از دشت سپید
یا گوزنِ ناپیدا      در جنگلِ ناپیدا

نه عقربه‌ی ساعت
نه عقربه‌ی دقیقه
عقربه‌ی  ثانیه‌شمار
                     با ساقه‌ی تکیده
به کوکِ آن‌سو
از پیراهن سپیدش پیداست.

م. مؤید