شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

حالا دیگر

حالا دیگر
با چشم غیرمسلح هم می‌دانم
که ماه لمیده بر خزر
ماه سعدی نیست
و حتی شراب شیراز
چروک‌های مقدسش را
پنهان نمی کند.
مجبور است ماه
برای عشوه‌گری
کرم ضد‌آفتاب بزند
و طلاق بگیرد از قمر‌بودن زمین.
با این همه
ماه پیر مهربان خسته‌ی لمیده بر ساحل آستارا
خوب می‌داند
برای استعاره‌ی زیبارویان
زیادی بوده است.

داوود ملک‌زاده

تک نگاری

ملاح خشک‌رود

ملاح خشک‌رود

رضا رحمتی راد

شعرها

  شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

 شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

بهراد باغبانی نیک

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

اعتراف می‌کنم 

اعتراف می‌کنم 

مظاهر شهامت

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی