شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اویرا بو

اویرا بو
رخاصی
کوچه نا
پورا بو
تاسیانی
چندر
مورده
فجه
خیابان

شادمانی‌/گم شده است/کوچه‌ها/ پُراز اندوه و دلتنگی/چقدر/ در خیابان/ مُرده ریخته است

مهرداد پیله‌ور

تک نگاری

لئونارد کوهن فارسی

لئونارد کوهن فارسی

هادی خوانساری

در  ستایش جدیت نظری

در ستایش جدیت نظری

علی مسعودی‌نیا

شعرها

همه در این آینه حضور دارند

همه در این آینه حضور دارند

احمدرضا احمدی

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

سردار شمس‌آوری

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد

سربازها رفتند

سربازها رفتند

وجیهه نوزادی