کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1342، خمام.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «هم‌آغوشی نگاه 
در رقص ماه»،‌«از نگاه تو تا آفتاب» و‌...

‍ هندِه

‍ هندِه
تام تومی
فجه
خیابان.
پَرتا بیم
جه اَ تام
به او تام.
#مهرداد_پیله_ور

هنوز /سکوت /ریخته در خیابان./ پرت می‌شویم/از این سکوت/به آن سکوت.

مهرداد پیله‌ور