شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این روزها یک فنچ کوچک در گلو دارم

این روزها یک فنچ کوچک در گلو دارم
یک جنگل ابرم که طوفان پیش‌رو دارم
باید ببارم! بغض، اما راه را بسته
ای اشک! یاری کن که ابری آبرو دارم
آه ای امیر شادکامی‌های کوتاهم!
از مولیان برگرد، بغضی کینه‌جو دارم
با بختِ شورِ من بسازید ای سپیدی‌ها!
من هرچه دارم از سیاهی‌های او دارم
در من روایت کن هزار‌ویک شب از اندوه
ای غصه! من هم شهرزاد قصه‌گو دارم
می‌بارم و هرگز نمی‌خوانی سکوتم را
ابری پر از دردم که صد راز مگو دارم

معصومه مهری قهفرخی

شعرها

مترسک

مترسک

میرحسین نونچی

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی

كلاهی بر سر آزادی

كلاهی بر سر آزادی

بکتاش آبتین

تهران

تهران

محمد ویسی

ویدئو