شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خواب‌زدگی

بیدار شدم
پس از نیمه‌شب
در کوچه
زیر یک بوته‌ی یاس
تمام دنیا به خواب رفته بود
در اتاق من
خدا و شیطان
گفت‌وگو می‌کردند
صدای یکی
شبیه ریزش باران بود بر خاک
صدای دیگری
شبیه ریختن مشتی خاک در چاه

واهه آرمن

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

سماع دوگانه‌ها

سماع دوگانه‌ها

میترا فردوسی

شعرها

 به‌دست همه چراغی بود

به‌دست همه چراغی بود

احمدرضا احمدی

تیمارستان

تیمارستان

ستار جانعلی‌­پور

سی و پنجمین تیغ توی تنم

سی و پنجمین تیغ توی تنم

اندیشه فولادوند

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی