شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چهار دیوار از

چهار دیوار از
چهار طرف
به تاریکی فشار می‌آورند فشار می‌آورند فشار می‌آورند فشار
و در میانه
تنهایی تازه
جز پنجره‌ی فرورفته در خیال
پناهی ندارد.

آرش نصرت اللهی

تک نگاری

شعرها

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

مریم حسین‌زاده

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی

صدای منی 

صدای منی 

ناهید عرجونی

دو پاره برای درخت و ع. ب

دو پاره برای درخت و ع. ب

سیاوش بانشی