شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دیر آمده‌ام

دیر آمده‌ام
دور افتاده‌ای
و این درد با دو تنهایی چه‌ها که نمی‌کند
به تنهایی، به تنهایی برمی‌گردیم
و زخم بزرگ را از شراب سرخ پر می‌كنیم
و می‌گذاریم اندکی بگذرد
نگاه کن
آن‌قدر مست است این درد
نمی‌تواند بایستد
تلوتلو می‌خورد
از من به تو
از تو به من.

آرش نصرت اللهی

شعرها

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی

دلت دلفینی ست

دلت دلفینی ست

شاهین غمگسار

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن