در گردش چندبارهی زمین به دور خود
تو را دیدم؟
تنها چشمان تو را به یاد دارم
دردی کهنه
که در عصب ثانیه میگذشت
شبیه پانزده سالگی خود بودم
وقتی قهوهات را رها کردی
تا ماه را
بنوشی
متولد ۱۳۳۴، شوشتر، ساکن اهواز.
مجموعهی منتشرشده: «وقتی نمیوزی»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
در گردش چندبارهی زمین به دور خود
تو را دیدم؟
تنها چشمان تو را به یاد دارم
دردی کهنه
که در عصب ثانیه میگذشت
شبیه پانزده سالگی خود بودم
وقتی قهوهات را رها کردی
تا ماه را
بنوشی