شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بنشین کنار حوصله

بنشین کنار حوصله
و گوش کن به آوار مداوم رنگ
که از نگاه من جاری است
سکوتِ پریشان در دهانِ حرف!
برای باورِ این تناقضِ مشکوک
که درک حضور تو را
تا فاصله ی بعید حقیقت سنگین می کند
حرفی از جنس بوسه کافی نیست؟
حرفی از جنس بوسه و آه
وقتی که فال بی‌انجام خویش را
در انحنای خالی فنجان تفسیر می‌کنی

بنشین کنار حوصله
فرصت همیشه از آنِ ما نیست

حسن زعفرانی

تک نگاری

شعرها

محمد انتظاری

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

زینب حسن پور

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی