کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۱، کرج، ساکن تهران.
مجموعه‌ی منتشر‌شده: «مهمان عطر
فراموش‌شده‌ی ما»، «اغلب برای دیگری»

نامت از دهان شهر بخار می‌شود 

نامت از دهان شهر بخار می‌شود 
در کوچه فریادی می‌شوی نزدیک به زمین 
که مه‌اش می‌نامند 
اخبار اما می‌گوید غبار محلی است 
و 
ساعتی دیگر پراکنده خواهیم شد. 

گلاله هنری