در آفاقی از پروانه خانه داشتی
در آفاقی از دریا
بنفشه و حیرانی
و سکوت
سنگ بود و آسمان
آنجا که بَبرِ آتش
زخمیِ عقرب زلف تو
در آفاقی از مرجان خانه داشتی.
متولد 1337، اردبیل (ساکن اهواز).
مجموعههای منتشرشده: «ذکر خوابهای بلوط»،
«شاعر مرگ خویش میداند»، «لمعات خون» و..
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
در آفاقی از پروانه خانه داشتی
در آفاقی از دریا
بنفشه و حیرانی
و سکوت
سنگ بود و آسمان
آنجا که بَبرِ آتش
زخمیِ عقرب زلف تو
در آفاقی از مرجان خانه داشتی.