شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چون بازگشتم

چون بازگشتم
نه دشتی به جای
نه پرنده
نه صدای ستاره
تنها گلی بر آسمان
گلی از قتال سَم
برای شاعر
مردی ملامتی
و باقی هیچ
باقی پوچ
تنها مردی 
شاعری ملامتی.

قاسم آهنین جان

شعرها

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

تبانی

تبانی

رویا الفتی

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

صدای منی 

صدای منی 

ناهید عرجونی