کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1337، اردبیل (ساکن اهواز). 
مجموعه‌های منتشرشده: «ذکر خواب‏‌های بلوط»، 
«شاعر مرگ خویش می‏‌داند»، «لمعات خون» و..

برف از شانه‌ی تو آغاز شد 

برف از شانه‌ی تو آغاز شد 
در آفتاب بودم. در سایه‌ی طره‌ی سرخِ تو بودم
آمدم که بمانم
آمدم که بمیرم
این حرف سوی تو آمد
سوی کبوتران مَحرم
رها
برف از شانه‌ی تو آغاز شد.

قاسم آهنین جان