کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1337، اردبیل (ساکن اهواز). 
مجموعه‌های منتشرشده: «ذکر خواب‏‌های بلوط»، 
«شاعر مرگ خویش می‏‌داند»، «لمعات خون» و..

همین‌که رسیدیم به اشراق 

همین‌که رسیدیم به اشراق 
به انجیرِ معبدِ بنفش در مِه
چنین گفت نگارین
که بنگر پاره های نور در اُفُق 
که بنگر پاره‌های نور
بر جگر.

قاسم آهنین جان