کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳٦۳ ، شهر مهاباد.

مجموعه ی منتشرشده:

« پەڕتووکێک تەنیا بۆ دڵی خۆم»

نان

لە هەزاران قاقڕیشدا
زیندانی نان بن
خەونی
زەریا و پاپۆڕیان لێ ون نابێ
مناڵانی ڕسکاوی ئاو!

غفور پیرزادە