شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

وەتەن

تۆ ئازاد بای و
هیچ  هەژارێکت نەبا
 ئەم بەهرەی شاعیرییەم
چ لێکردبا؟
ئەی وەتەنی مۆڵگەی تاریکی و گژەبا،
کوا لەگەڵ کچانی بەنازی تۆ 
دانووم دەکوڵا!

غفور پیرزادە

شعرها

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

یلدا منتظری

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی