شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

انتگرال ابر

در انتگرال ابری سبز، قد می‌كشم
احتراق اعداد
چیزی از وزن بارش كم نمی‌كند
تو باشی
روشی برای باریدن هست
اندازه‌ی تو
فراتر از حساب هستی است
بُعدی از این نمودار
هست و نیست من است انگار
كه قطره‌ قطره از الگوی ابر منها می‌شود
و بر دهان دریا فرو می‌ریزد
چرخه‌ی آب‌ام
كه در اكوسیستم انسان 
انتگرال ابر را بر نمودار دل‌ها دوره می‌كنم
 

محمدعلی قاسمی

شعرها

قدمت را بزن، نمی فهمند

قدمت را بزن، نمی فهمند

محمود صالحی‌فارسانی

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

هوشنگ رئوف

چهارراهِ نظر...

چهارراهِ نظر...

مجتبی دهقان

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی