شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سخت است که آشیانه‌ی شک بشوی!

سخت است که آشیانه‌ی شک بشوی!
کوچک بشوی رفیق! کوچک بشوی!
بعد از عمری درخت بودن حالا  
جاکفشی عده‌ای مترسک بشوی!

محمد مرادی نصاری

تک نگاری

شعرها

به موازاتِ دریا

به موازاتِ دریا

راد قنبری

نفیسه قانیان

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی