شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به تالار دل نمی‌گنجد 

به تالار دل نمی‌گنجد 
دمی به فرصت ماه 
که ما از میان جنگل 
غرفه‌های پاییزی دیدیم! 
نه صدای شریف دلی 
نه آوای وحش و 
                  تبسم بلبلی 
چه بسیار 
بر این رکاب منتظر ماندیم و 
                               دل برکندیم 
اکنون دریاب 
دلی که به پریشانی گیسو می‌گذرد 
و این کهنه اندوهانی که به دل دارم

یارمحمد اسدپور

شعرها

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

سیده تکتم حسینی

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

مجید عزیزی