کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد1354، اشنویه.

...تاڵ دەگا

باسی پیاوێک دەکەم کە تاڵ دەگاتێ..ئەوەندە درەنگ..لە تاڵی ئەمن درەنگ دەبم..درەنگ.تر دەبم
درەنگ نا فەقەت دەبم..پیاوێک کە تاڵ دەکەویت و ناکەویت..تاڵ دەجاویت و دەجاویت و جوو سەرەتای جووتن نییە ..تەواو بەڕاستی دەبم..چەن.دە ..دەبمەوە .کە دەبم ..درەنگ دەکەویت و دڕ نا درە..نگ کە دەبم ..درەنگتریش دەکەویت.. تا.ڵە و هیچی ترترتر ئەمن دەبم بەڕاستی درۆیە ..دەبم = درۆیە. دڕ نا در..ۆیە و تاڵ ئەوەندە درۆیە کە رۆژ = ژن.. ژن نەبوو بەڵام ئەدی بۆ پێدەکەنی..نیکبەت هەڵبەت رۆژ..رۆژەکەی خۆمان نییە..کە مەسەلەن خۆر..قوڕ بەسەر خۆ...ر...یانی خۆر رەنگە چەندە رۆژ بیت؟..کە رۆژەکەی خۆمان درەنگ دەبم .درەنگ نییە.نا ئەمن پیاوێکم تاڵ..قەیدی نییە ئەمن تاڵ دەگەم،ێ و هەمیشە..تاڵ دەرمانە .ژەقنەمووت..دەنکی قەیسی..قونگی هاروێ..قونگی..تاڵەکان چەندە راست.درۆن..کە رۆژ با مکەعەبی بیت.. و هەڵدێت و هەڵنایێت و هەڵدێت و هەڵاتووە و هەڵا هەڵا ..هەڵاڵە ئەتوو شەڕەفت رۆژ کە هەڵات قاچی بە گونگی خیارەوە..خیار نا ها،روێ..هەڵاڵە پێدەکەنی.
من تاڵم کە پیاو دەکەم..درەنگ و درۆ نیم بە باوەشتا هەڵدێت گیان..کە هەمووی پیاوەتیم پێدەکەنی 
-    کابرا درۆ دەجووی تۆ
-    من و درۆ
هەڵاڵە پێکەنیبوو پێکەنیبوو ببوو بە قینگی خیار..ئەمن  چۆل دەبم چۆل دە.ب.م..تاڵ
خەریکە باسی پیاوێک دەکەم چۆل دەگا.تێی..ئەوەندە درەنگ..

کریم خضری