کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳۴۴، خوی.
مجموعه‌های منتشر‌شده:
«نغمه‌های عشق»، «عشق ترنمی» 

عشق حقیقی

مَست اُولماسا هر کیم نه بیلر میکده رازین
عاشق، اُودی کی نغمه عشقین چالا سازین
معشوقینه خاطر گئچه باشدان گرَگ عاشق
پَروانه کیمی یا نسا ، تا پار شمع نیازین
عشقین یولی چوخ قورخولی یولدور، مگر عاشق
اَوّلده  آلا  خا طرینه  شیب  و فرازین
چوخلار گلیب البته  بویولدان گذر اِیتسون
توفیق تا پا بیلمیب ، ا ما گِئده آ زین
لازمدی کی ئوز عشقینه عاقّ اولمیا عاشق
معشوقیدن  آ لسین اَ زل آ دّیمدا جَوازین
دنیا  اِئده گر صورت زیباده  تَجّلی
عاشق  تا نییار  عشق  حقیقیله  مَجازین
نا مَحرمه  ئوز عشقینی حا شا دییه عاشق ـ
قویماز بیله بیر کیمسه اونون سوز و گدازین
واجبدی کی  عاشق آ لا قانیله  وضوسین
قیلسین ایکی رکعت صُورا تا عشق نمازین
هر کیم قویا «شاهد»  قدَ مین عرصه عشقه
لازمدی کی یارین چَکه هر عِشوه و نازین

علی صلاحلو