شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها
کودکان در گهواره‌هاشان می‌مردند
کمی بعد
اجسادشان در روزنامه
ورق ورق شد
به تلویزیون راه یافتند
حالا می‌میرند در
فرقی نمی‌کند کجا
لپ‌تاپ، موبایل 
زوم و زوم بک می‌شوند
این امکاناتی‌ست
که بشریت به آن‌ها داده!
بشریت! در حال پیشرفت است!
 

نسرین بشردوست

شعرها

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی

محمد انتظاری

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی