میگذارم تخت
به خواب بعدازظهرش ادامه دهد
باد
هر طور دلش میخواهد
پرده را به بازی بگیرد
میگذارم
گلهای ساعت سهی عصر
شبیه گلهای خیس ساعت نه دیشب نباشد
تنها
نگران زیپ چمدان هستم
که بسته نمیشود
متولد ۱۳۶۰، رشت.
مجموعههای منتشرشده: «لطفاً به احترام این شعر بلند شوید»، «اعترافات» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
میگذارم تخت
به خواب بعدازظهرش ادامه دهد
باد
هر طور دلش میخواهد
پرده را به بازی بگیرد
میگذارم
گلهای ساعت سهی عصر
شبیه گلهای خیس ساعت نه دیشب نباشد
تنها
نگران زیپ چمدان هستم
که بسته نمیشود