کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۰، رشت.
مجموعه‌های منتشرشده: «لطفاً به احترام این شعر بلند شوید»، «اعترافات» و...

می‌گذارم تخت

می‌گذارم تخت
به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد
باد
هر طور دلش می‌خواهد
پرده را به بازی بگیرد 
می‌گذارم
گل‌های ساعت سه‌ی عصر
شبیه گل‌های خیس ساعت نه دیشب نباشد
تنها
نگران زیپ چمدان هستم
که بسته نمی‌شود

نسرین بشردوست