کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1365،بجنورد.

از خیابان‌ها 

از خیابان‌ها 
فریادی در مشتی
طغیانی در رودخانه‌ای
که دست‌هات آرام بریزد در من
جریان سیالی که بر تن
وَ بنشیند تاریکی بر سیم‌های چراغ‌برق
از خیابان‌ها
که دست‌هات بپرند توی تاریکی!
تو نمی‌دانی،
غمگینی عمیقی دارد دریا!
 

گل‌آرا جهانیان