کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

جزوه‌ی متروی شریف

الفبا سریده از گلو و از گردن 
توی جدول متقاطع      لغتی در شرح افق     و خیالمان راحت شد

جمله‌ای از لای در خوانده می‌شود آن‌ور
روش روی سطح   سطح با زمینه‌ی لاکی

بکشند روی جنازه‌های این‌همه در، سطر  
همان که بکشند روی جنازه‌های خط عابر و نرده‌های بی‌آرتی
ول دادند تن‌های چند تا جزوه‌خوان خجول
و دخترهای بی نام بی‌طاقت را
زیر دست‌وپای گله‌های قطار     تا بروند تا بیشه
از زنگ افطار

درخت‌های باروت بچه‌های تیزوبزی را می‌فرستند   توی فکر دختر گل جا باز کنند
تا یک خوشه جرقه  بر این‌همه بوی کمر شکافته نشاند
دختر نگو
آن پوش پر داده از دنباله‌ی سنجاب
نشسته بر ورید پاره‌ی از پارسال مانده
از دخترخاله به جنین نزدیک‌تر
از پدر خونی‌تر  
از 
بخیه   با نشتر گشاده‌تر          گل تر

فرشاد سنبل دل