شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نیم‌تنه‌ی تنها

نیم‌تنه‌ی تنها
نیم‌تنه‌ی گم
نیم‌کره‌ی خالی از سکنه
با نوستالژی نهنگ‌های پا به ماه
بی‌هیجان دختری
که تا لب رودخانه
برای آوردن آب رفت
*
باید درش می‌آوردم
که آبی محدود را وسعتی بخشم
پلنگ بی دندان
پلنگ رام
پلنگ در دام
در قلمرو پروانه زیستن
یعنی دلاورانه زیستن
از کهکشان سوخته بیرون بیا
ستاره‌ای که خاموش شد
فراموش شد.

رسول رستمی

شعرها

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی

شاید

شاید

مهدی مهدوی

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

لیلا ساتر

ویدئو

پاییر پدرسالار

پاییر پدرسالار

مهدی صمدانی

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی