شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از سبد روییده‌اند

از سبد روییده‌اند 
دوشیزگانی که شاخه‌ی نور را بر کجاوه می‌برند 
دروازه گشوده می‌شود در زمین 
و تاریکای مرصع 
بیدار خواهد شد 
از بویی تند 

پروژکتورها به رفتار مورب فرود می‌آیند 
چنان‌که دو راکت پرخاشگر 
بر توپ درخشان تنیس 
نامی‌ است که در گرماگرم چرخش 
طلسم بلور را در آب حل می‌کند 

دوشیزگان از شکراب برگشته‌اند 
با بقچه‌ای شرم 
در بغل. 
 

فرهاد زارع‌کوهی

تک نگاری

شعرها

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

دو شعر از پوران کاوه

دو شعر از پوران کاوه

پوران کاوه