شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برای محمد شعبانی

 

                                                     برای محمد شعبانی

بالا بلند 
آن ارتفاع خونین را 
با کدام واژه و رؤیا پیمودی
که این غروب سنگین
گونه به خون تو سرخ می‌کند

امسال ِ پاییز
چگونه به باران پنجره بگشایم
هنگام که یاد هر کوچه
از رگ ِ دستان تو گلگون است

راد قنبری

شعرها

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

به قلم

به قلم

نگین فرهود

نقابی از خوشبختی

نقابی از خوشبختی

احمدرضا احمدی