شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مەجنوونێک لە خاڵی سەر سووڕمان

باوکم لە داری دنیا
 کە تەنیا دڵی به سێبەرەکەی خۆی و
 چەن ڕکات نوێژی بە پەلە و
حۆرییەک جوانتر لە دایکم خۆش کردبوو
هەمیشەی خوا پێمی ئەوت:
بۆ ئەوەی تۆ ببی بە شاعێرێکی جیاواز 
ئەبێ واز لەو پەرچەم و ئەگریجە بێنی 
کە پێویستی بە کەمێک ناچار و قافیەیە 
منیش وەک مەجنوونێک کاول نشین
لە ژێر خەرمانەی مانگەشەوی خەرمانان
یان لە خاڵی سەرسووڕمانا
تا بەردەوام
لەیلایەک ڕۆمانتیک و حیلەی ئەسپێکی عەرەبی 
لە دەنگما وەیلان ئەبێ و
بەرگەی ئەم هەموو تابووت و بەرەهووتە ناگرم
کە تەنانەت بەشی چارەکێ مردنیشم ناکەن
واتە هێشتا منێک لە گیرۆدە و گونابار
قەرزاری کەمێک ئیزراییلم
کە بێت و ئێرزام کات لە شەرارەی مردن
کە بێت و وەک کەپسوولی ئۆکسیژن
بە سەر هەناسەی باوکما نازڵ بێت
کە ئێستە ئەوەندە پاڵ کەوتووە
لە پەنای مشتێک دوورەوە تا چۆڵ
دەستی هیچ فڕۆکەیەک و
چۆلەکەیەک پێی ناگات...
بگرە تۆ پەنات هەر دوو دەستی بەرزەخییە و
سەروماڵت کاڵێکە بە درەختی ئەم حەوشەوە
تا مورادی ئەو هەموو چۆلەکەیە حاسڵ بێت
کە حەریری کراسەکەت
 پڕ ئەکەن لە حەجمی ئێوارە و
خەڵتانی گۆرانی...
منیش خولیام خومێک مەی و
خەمێکە تا خەڵوەتی خەییام
یان ئاوازێکی قەدیمی
تا هەوای سوخمەیەک پڕ لە ئەتڵەسی و ماهوور
کە بە جارێک وەک باویلکە
ئەمباتەوە بەر مەیخانەیەکی نەیشابوور
کە لەوێ مەستێکی کەلەلا
لە گەمارۆی کراسێکی بونبەست و
سێبەرێکی لابەلا
بەسەرهاتی مردووەکانی هێڵنج ئەدا و
بە دەم شەماڵ و شکۆفەی دوو لیمۆی کاڵەوە ئەڵێت:
«دڵبەر کە بمانداتێ مەیێک و ماچێ
بەرماڵ و ردێن بە توونی ئاگردا چێ
دڵتەڕ لە جەهەندەما بێت ، سا دەرکی بەهەشت 
گیراوە بە قوڕ ، تازە کەسی تێ ناچێ!!!»‌٭

٭ لە چوارینەکانی خەییام نەیشابووری
وەرگێڕانی هەژار موکریانی

محمد موفقی

شعرها

مجید عزیزی

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی

مترسک

مترسک

میرحسین نونچی